El mestre que va prometre el mar guanya a Londres

El passat 25 de setembre la pel·lícula El mestre que va prometre el mar va ser guardonada amb el premi a millor pel·lícula al London Spanish Film Festival. 

 

Aquest festival projecta pel·lícules de l’Estat Espanyol, i compta amb seccions dedicades especialment al cinema català, basc i gallec. Durant l’esdeveniment, es van projectar algunes de les peces audiovisuals més destacades d’aquest any: “Ens va impressionar el rang d’ambició de totes les pel·lícules d’aquesta edició”.  

 

El drama El mestre que va prometre el mar, produïda per Minoria Absoluta, Lastor Media, Filmax i Mestres Films AIE, dirigida per Patricia Font i protagonitzada per Enric Auquer i Laia Costa va captivar el jurat, que posteriorment la va premiar a millor pel·lícula.

Més notícies

Conferència

Continuen les xerrades del Toni Soler, Per què Catalunya no és una potència mundial?

Llegeix-ne més Path 3 Copy 4 Created with Sketch.
Llegeix-ne més
Bundó

Xavi Bundó debuta a la tele amb L’any que vas néixer

Llegeix-ne més Path 3 Copy 4 Created with Sketch.
Llegeix-ne més